Ballonartiest voor Ede en omstreken
Feestelijke ballon sculpturen – Ballon shows
Dinner entertainment - Kinder animatie
Straat theater - Festival animatie - Circustrucs
Zoekt u in Ede en omstreken een goede ballonartiest?
Als ballonkunstenaar zorg ik dat uw feest of evenement extra kleur en sfeer krijgt.
Ook de volwassenen genieten hier zichtbaar van mee.
Mijn ballon entertainment vormt een kleurrijke attractie bij elke feestelijke activiteit.
U krijgt een zorgeloze feestbeleving, kwaliteit, originaliteit en leuke herinneringen aan uw feest.
Mijn ballon-act vormt een ware attractie op uw feest!
Of u nu als bedrijf, als vereniging/instelling of als particulier mijn site bezoekt,
via onderstaande knoppen komt u direct bij de juiste informatie terecht.
- Door heel Nederland geen reiskosten
- Jarenlange ervaring
- Ontspannen sfeer met leuke interactie
- Entertainment op maat
- Eco-vriendelijke ballonnen (100% natuurlijk latex)
- Onvergetelijke momenten
- Gegarandeerd complimenten van uw gasten
Wat zeggen ze over mij
Margot Engelsman - Van Wijnen Groep BV:
“Sinterklaasfeest Van Wijnen Groep BV: Wat een ongelofelijk succes was jouw bijdrage tijdens het Sinterklaasfeest. Ik heb zoveel positieve reacties ontvangen. Heel leuk dat je er was. ”
Mineke:
“Open Huis Roelofsen Tweewielers: Patrick, bedankt voor de leuke invulling van de middag. De ballonnen waren echte kunstwerken en de manier waarop je het deed met de kinderen was echt fantastisch. ”
Wilma Berendijk:
“Jubileumfeest Stichting Waterspetters: Van onze kant nogmaals hartelijk dank. Het waren hele mooie kunstwerken die je hebt gemaakt voor onze zwemmers. Wij vonden het erg prettig dat je er was. ”
Femke de Vente - Lageveen:
“'s Heerenloo Zomerfeest: De reacties rondom je ballonkunsten waren weer lovend. Dankjewel weer voor alles Patrick! ”
Zorgcentrum de Westerkim Hoogeveen:
“Geweldig!!: Het was een geweldige middag met heel veel blije bewoners, zowel voor pg als voor somatiek een aanrader! Wordt ook leuk aan elkaar gepraat, bewoners waren zeer gefascineerd. ”
Semiha:
“Ge-wel-dig!: Wat hebben de kinderen én de ouders genoten afgelopen vrijdag!! Patrick: 1 woord: geweldig! ”
Krista van Klink-van Teeseling:
“Basisschool Vuurvogel - Vuurvogeldag: Het was een geweldige ochtend en jouw bijdrage heeft daar o.a. voor gezorgd. Je deed het echt hartstikke leuk en wat een fantastische creaties maak je! Dank je wel nogmaals. ”
Astrid Kuijper:
“Opening Pand Unica: Het was een feestje om je aan het werk te zien. Mooi ook zoveel gelukkige gezichtjes nadien te zien. ”
Stichting Het Vergeten Kind:
“Hotel Heppie: Wat was het onwijs leuk dat je er was en om al die blije koppies van de kinderen te zien. Allemaal kwamen ze hun creaties showen aan het team, vol trots. En je voelde de groepsdynamiek goed aan, heel fijn. Namens alle kinderen en ons Heppie team; ONWIJS BEDANKT! ”
Stichting Curae:
“Weggeefmarkt Kei 13 Deventer: Heel erg bedankt voor je bijdrage gisterenmiddag. Wat ons betreft een waardevolle toevoeging aan de middag. Groet Judith ”






Volg mij op Social Media